Spletno mesto www.karamia.si je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in z drugimi zakoni, ki urejajo prodajo prek spleta. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR. V ceni so vključeni morebitni davki.  Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo. V kolikor pride do napake v sistemu in sistem sprejme dva popusta, velja le najvišji popust, torej popust ki je ugodnejši za stranko. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Lastnosti artiklov, cene in dobavni roki se lahko spreminjajo, vendar je ponudnik dolžan o vsaki spremembi pravočasno obvestiti kupca ter se mu omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Po prejemu plačila na naš račun, se šteje, da je bila kupoprodajna pogodba sklenjena. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov eva@karamia.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Kupec lahko izdelek naroči tudi direktno po e-pošti. V tem primeru se šteje, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko kupec dobi povratno potrditveno sporočilo in prodajalec prejme plačilo za naročeni izdelek.

Prednaročila

Za nekatere artikle se na spletni strani karamia.si oddajajo prednaročila. Prednaročilo je postopek naročila z zakasnjeno dobavo. Postopek prednaročila je torej enak postopku naročila, le da je dobava z zakasnitvijo, kar je navedeno pri posameznem artiklu. Stranka, ki odda naročilo artikla, kjer je navedeno, da se zbira prednaročila, se strinja, da dobavo velja postopek, kot je opisan v tem poglavju in ne splošni pogoji, ki veljajo za navadno naročilo naprav iz zaloge. V opisu artikla je navedeno ali je artikel možno prednaročiti oz ali gre za naročilo iz zaloge. V kolikor stranka odda prednaročilo, se šteje, da je potrdila rezervacijo svoje naprave. Pri tem je sprejela pogoje, ki veljajo za prednaročila. Predviden dobavni rok je naveden pri vsakem artiklu iz prednaročila posebej. Pridržujemo si pravico, da je predviden dobavni rok drugačen od navedenega, če gre za dejavnike, na katere nimamo vpliva (zamuda ladjarja, tovor potone, daljše procesiranje pošiljke, neprevideno dolgo carinjenje, razklad z ladje, dostava do vrat, in drugo). V tem primeru stranko obvestimo ali želi ostati pri prednaročilu ali bo naročilo zaradi zamude stornirala. Pridržujemo si pravico, da naprave iz prednaročila zaradi višje sile ali zaradi nezmožnosti dobave, kupcem, ki so oddali prednaročilo, niso dobavljene.

Tehnični postopek za sklenitev pogodbe

Kupec na spletni strani izbrani artikel s klikom na gumb “dodaj v košarico” doda v košarico. V košarici lahko preveri in spremeni svoje naročilo. S klikom na gumb “naprej na naročilo” se uporabniku odpre stran, kjer vnese podatke za račun in dostavo. Na isti strani uporabnik tudi izbere način plačila. S klikom na gumb “zaključi nakup” kupec zaključi naročilo in ne more več spreminjati podatkov. Takoj za tem prejme potrditveno sporočilo s vsemi podrobnostmi naročila. Podjetje na svojem serverju shrani besedilo pogodbe in ga lahko ponovno posreduje potrošniku, v koliko ta to zahteva.

Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s ceno, količino, barvo… Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočena poprava napak. Prav tako lahko spremembe naknadno sporoči na email naslov: eva@karamia.si in spremembe bo prodajalec upošteval, če so te sporočene preden prodajalec pošlje paket.

Načini plačila

Na spletni strani karamia.si lahko kupec izbere med naslednjimi načini plačila. Plačilo po povzetju (gotovina ali kartica v enkratnem znesku), direktno plačilo na transakcijski račun, plačilo s paypal, plačilo s krednitnimi karticami NLB, plačilo na obroke s kreditnimi karticami NLB, Visa, Diners, Stripe.

Številka za pomoč uporabnikom spletnega portala je 059020770.

Rok dobave artiklov

Rok dobave naročenih artiklov običajno traja 1-5 dni. Pridržujemo si pravico, da izdelek dobavimo v najdaljšem roku 10 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti kupca. V kolikor izdelka ni na zalogi, se izdelek dobavi v roku po dogovoru s kupcem. Pri določenih artiklih je rok dobave naveden pri strani artikla. V tem primeru velja rok dobave, kot je naveden na strani pod izdelkom.

Strošek dostave

Strošek dostave za naročila v skupni vrednosti manj kot 100€ je 5€. Za nakupe nad 100€ je dostava brezplačna, razen za artikle, pri katerih je izrecno navedeno, da se dostava zaračuna po dogovoru (večji artikli, kot so električni motorji, skuterji…).

Vračilo blaga, odstop od pogodbe, reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.


Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Kupljeno blago mora kupec v teh primerih ponudniku vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini, brez sledov uporabe ter z vso pripadajočo dokumentacijo. Blago mora biti poslano v originalni in nepoškodovani embalaži.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse morebitne stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen na TEJ POVEZAVI.

Naslov za vračilo kupljenega blaga je :

KARAMIA

Robotix  d.o.o.

Lepovče 23

1310 Ribnica

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek;
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Možnost vračila blaga ne velja za:

  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam,
  • če je napaka nastala zaradi kupčeve malomarnosti.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov eva@karamia.si.

Reklamacije

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Škoda

Prodajalec ne odgovarja za škodo povzročeno zaradi napačne ali malomarne uporabe, zlorabe naprave, spremembe tovarniških nastavitev ali zaradi neupoštevanja navodil za uporabo. Prodajalec tudi ne odgovarja za škodo zaradi napačno izpolnjenega naročila, zaradi zamude roka dobave.

Garancija in servis

Garancija velja le na elektronske naprave. Garancijski rok je naveden v navodilih za uporabo ali v garancijskem listu.

Potek garancijskega postopka:

  1. kupec obvesti prodajalca o napaki preko e-pošte: eva@karamia.si ali izpolni reklamacijski list na tej povezavi: https://forms.gle/2hGL4RXXa513i2N59
  2. v obvestilu navede: datum nakupa, model artikla, podroben opis napake, ime, priimek, naslov, telefonsko številko
  3. prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka pri kupcu ali pa ga kupec sam dostavi na pooblaščeni servis. Kupec je dolžan blago skrbno zapakirati in ga pripraviti za prevzem. Prevzeme opravlja pogodbena kurirska služba GLS ali DPD.
  4. prodajalec oz. pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v okviru garancije ali gre za drugo popravilo
  5. o tem pravočasno obvesti kupca

NAVODILA ZA PREVZEM/ODDAJO PAKETA

Napravo je potrebno dobro in varno zapakirati, da se med transportom ne poškoduje. Priporočamo, da jo zapakirate v originalno embalažo ali drugo primerno in proti udarcem odporno pakiranje. Kurirska služba ne pozna vsebine paketa, zato pride včasih do grobega ravnanja s paketom. V izogib poškodbam artikla, je potrebno znotraj paketa naprave dobro zaščititi z mehko folijo, da se tudi v primeru padca oz grobega ravnanja ne poškoduje. Vsebina bi morala biti v kartonski škatli, v kateri mora biti vsebina pošiljke med kartonom ločena s satovjem, valovitim kartonom ali polivinilom z mehurčki, vsebina škatle pa mora biti zapolnjena. Paket mora biti embaliran in zaščiten do te mere, da vsebina zdrži padec s traku, kar pomeni padec z 1m. Za poškodbe, ki so nastale med transportom naprave, ne odgovarjamo in se šteje, da so nastale preden je naprava prišla v servis. Priporočamo, da pred oddajo paketa naredite fotografijo pakiranja. Za škodo nastalo zaradi nepravilnega pakiranja oz nezadostne zaščite naprave znotraj paketa, ODGOVARJA POŠILJATELJ PAKETA. Točen datum prevzema izdelka uskladite s servisom. Poštnino v primeru naprave v garancijskem roku krije Robotix d.o.o., sicer pa se jo fakturira stranki. Če se ob pregledu ugotovi, da ni napak, ki bi bile krite za garancijo oz naprava ni več v garanciji, se zaračuna strošek pregleda naprave v višini 35€ in poštnina v obe smeri (20€).

V primeru poškodovanja stvari med prevozom, je odgovornost na kupcu in sam krije stroške popravila, v kolikor ga uveljavlja. O upravičenosti garancijskega popravila odloči pooblaščeni serviser. V kolikor se ugotovi, da izdelek ni upravičen do garancijskega popravila oz. izdelek nima napak, stroške poštnih storitev krije kupec. Prodajalec kupcu vrne izdelek po tem, ko kupec poravna vse stroške garancijskega popravila. Servis mora odpraviti napako v 45 dneh. Servis je dolžan hraniti naprave največ 1 mesec od popravila in obvestitve stranke, da je naprava pripravljena na prevzem. Če stranka v tem času ne prevzame naprave ali se ne dogovori drugače, servis napravo zavrže brez predhodnega opozorila.

V kolikor zgornji ukrepi niso upoštevani, se lahko baterija trajno poškoduje. Neupoštevanje ukrepov, ki privede do poškodb baterije, pa je razlog za izključitev garancije.

POPUSTI

Popusti, ki se promovirajo v promocijskih akcijah se lahko koristijo le do datuma veljave, na način, kot se oglašuje in do razprodaje zalog. Popusti, pridobljeni po različnih kanalih se ne seštevajo.

Pritožbeni postopek

Postopek pritožbe, ki jo poda potrošnik se izpelje na naslednji način:

  1. prejem pritožbe
  2. odločanje o pritožbi s strani pooblaščenega zastopnika družbe na podlagi vseh poslanih listin in dokazil
  3. odločitev o pritožbi in sporočitev odločitve stranki
  4. odločitev o pritožbi je dokončna

Postopek izvensodnega reševanja sporov

Kot pristojnega IRPS izvajalca podjetje Robotix d.o.o. priznava:

Evropski center za reševanje sporov

Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

E-mail: info(at)ecdr.si
http://www.ecdr.si
T: 08 205 65 90Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

Spletno reševanje sporov (SRPS)

Več informacij o spletnem reševanju sporov je objavljenih na spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • PAY PAL (se zaračuna dodatna provizija)
  • plačilo po povzetju z gotovino ali s kartico v enkratnem znesku ob prevzemu
  • plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti).
  • plačilo s karticami Mastercard, Maestro, Visa, Diners,…
  • plačilo s paypal
  • osebni prevzem in plačilo na sedežu Robotix d.o.o., Lepovče 23, 1310 Ribnica.

Koriščenje promocijskih kod in kuponov

Promocijski kuponi s popusti se ne seštevajo. Za vsak nakup se lahko upošteva le en kupon hkrati! Pri poskusu koriščenja dveh ali več kuponov hkrati, se upošteva le kupon, ki je za stranko ugodnejši.

Varovanje podatkov

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Z registracijo na spletni strani www.karamia.si dovoljujete, da podjetje Robotix d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Robotix d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Podjetje hrani besedilo pogodbe do 1 mesec in je dostopno potrošniku v tem roku.

POŠILJANJE ELEKTRONSKIH IN SMS SPOROČIL POSAMEZNIKOM

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:

  • e-poštni naslov;
  • telefonska številka;
  • podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
  • podatki o pošiljanju sporočil:
    • tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
    • datum pošiljanja;
    • čas pošiljanja;
    • vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
  • podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
  • podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:

  • osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
  • zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).

Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na gdpr@upravljavec.si.

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na gdpr@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.

OBVESTILO O PIŠKOTKIH

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo in uporabo piškotkov je Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1). Ta vključuje pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki se, ob obisku spletne strani oziroma po soglasju obiskovalca, prenesejo na računalnik uporabnika. Posamezen piškotek lahko prebere in uporablja le strežnik, ki je piškotek poslal. Običajno vsebuje:

    • ime piškotka,
    • ime strežnika, s katerega je bil poslan piškotek,
    • življenjsko dobo piškotka (kdaj piškotek poteče),
    • vrednost – navadno naključno ustvarjeno edinstveno število ali izbrane nastavitve.

Sam piškotek ne zbira informacij, če pa ga strežnik prebere, je to lahko spletnemu mestu v pomoč pri izboljšanju uporabniške izkušnje obiskovalca. Upravljalcu pa lahko omogoči vpogled v uporabo spletnega mesta.

Življenjske dobe piškotkov se razlikujejo. Poznamo:

  • Začasne oziroma sejne piškotke (session cookies) – ti se ustvarijo ob obisku spletnega mesta in izbrišejo, ko uporabnik spletno mesto zapusti.
    • Trajne oziroma shranjene piškotke (persistent cookies) – ti piškotki ostanejo v računalniku tudi po tistem, ko obiskovalec spletno mesto zapusti. Trajajo lahko tudi več let. Med drugim so namenjeni grajenju profilov uporabnikov, shranjevanju nastavitev, analizi prometa.

Prav tako ločimo med lastnimi (1st party cookies) in drugimi (3rd party cookies) piškotki. Lastne piškotke naloži spletno mesto. Drugi piškotki izvirajo od partnerskih spletnih mest ali storitev.

Katere piškotke vsebuje naše spletno mesto?

Osnovni oziroma nujni piškotki

Ti piškotki omogočajo normalno delovanje spletnega mesta. Brez njih vam brezhibnega delovanja ne moremo zagotoviti.

 Analitični piškotki

Ti piškotki nam omogočajo spremljanje vaše uporabe spletnega mesta. Na podlagi teh podatkov pa lahko pripravimo boljšo uporabniško izkušnjo in zanimivejše vsebine.

Nastavitev piškotkov

Na našem spletnem mestu uporabljamo piškotke za zagotavljanje kvalitetne uporabniške izkušnje. Veseli bomo, če boste potrdili vse piškotke: Nastavitve

Nadzor piškotkov v brskalniku

Nastavitve piškotkov lahko spreminjate in nadzirate tudi v svojem spletnem brskalniku.

Avtorske pravice

Spletno mesto www.karamia.si je v lasti Robotix d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika Robotix d.o.o.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Vse slike na spletni strani karamia.si so last podjetja Robotix d.o.o.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Ljubljani.

Kontakt:

Otroška trgovina KARAMIA

Robotix d.o.o.

Lepovče 23

1310 Ribnica

T: 031482324

E-pošta: eva@karamia.si